ד"ר מירית ענתבי הייתה שותפה משך שנים רבות במשרדי עורכי-דין מן השורה הראשונה בארץ. במסגרת המשרדים ייצגה חברות מהגדולות במשק הישראלי בכל תחומי המשפט המסחרי, ובנוסף נתנה יעוץ משפטי בתחומי המשפט האזרחי לבכירים באותן חברות. בין הלקוחות ניתן למנות את חברות הכבלים (כיום חברת HOT), חברות הסלולר, חברות אינטרנט, "כלל ישראל", "כלל תשתיות", בנקים, משרדי פרסום, חברות אופנה, יהלומנים מהארץ ומחו"ל, חברות הפקה ושחקנים, חברות בנייה מובילות ועוד, ובמקביל חברות מחו"ל במסגרת פעילותן בארץ.
כאמור, ד"ר מירית ענתבי מלווה חברות ועסקים בפעילותם המסחרית השוטפת; במתן ייעוץ משפטי בעסקאות מורכבות וניהול משברים וסכסוכים בין שותפים ובעלי מניות, ובניהול הון עסקי-משפחתי באמצעות עריכת הסכמי שותפות, הסכמי ממון וצוואות ככלי המלווה את הסכמי השותפות, אמנות משפחתיות, כמו גם בפירוק חברות אגב גירושין. לד"ר מירית ענתבי ניסיון עשיר בתחום המשפט המסחרי, שייחודו שילוב יוצא דופן של ידע והבנה משפטיים הדורשים התמחות רב תחומית, עם ראיה עסקית ומסחרית.
לד"ר מירית ענתבי נסיון רב בעריכת עסקאות מורכבות, עריכת הסכמים מסוגים שונים, הופעות בבתי המשפט (לרבות העליון ובג"צ), בכתיבת חוות דעת משפטיות, כתבי טענות, ייצוג בתיקים מורכבים וגדולים בהצלחה רבה וכיו"ב. בנוסף, במסגרת המשרד מועסקים עובדים "בעלי ערך מוסף", קרי בעלי מוקדי ידע נוספים על התחום המשפטי, שהינם בעלי תארים אקדמאיים ונסיון בתחום העסקי – כלכלנים, מומחים לניהול עסקים, לשווק ועוד.
לד"ר מירית ענתבי ניסיון עשיר בעריכת הסכמים מסחריים, לרבות הסכמי בעלי מניות, הסכמי מייסדים, הסכמי רכישה והשקעה בחברות, הסכמים מסחריים בתחום הקמעונאות, הסכמי זכיינות, הסכמי הלוואה ומימון, מכרזים ועוד.
ד"ר מירית ענתבי מתמחה בהקמה של חברות בענפי העסקים השונים, וליווין השוטף בכל תחומי המשפט, לרבות בדיני חברות, הסכמים, ליטיגציה, דיני עבודה, חקיקה, דיני קניין רוחני – רישום סימני מסחר, מדגמים וכיו"ב תוך עבודה ישירה והדוקה מול רשם הפטנטים המדגמים וסימני המסחר, תביעות והתגוננות מפני תביעות בנושא "יבוא מקביל" והפרת זכויות קניין רוחני, רישום מאגרי מידע של חברות ועוד.
מינוף פעילות עסקית באמצעות תרומה לקהילה
במהלך פעילותה של החברה מוצע למנף את עסקיה באמצעות תרומה לקהילה ופעילות התנדבותית (פילנתרופיה (נדבנות)); תרומת שירותים, מוצרים, זמן או כסף ללא תמורה, וזאת על מנת לקדם עולם טוב יותר, לשפר את איכות החיים האנושית ולתמוך במטרות טובות. כך, למשל, זהו מקור הכנסה מרכזי לאמנויות השונות, לארגוני דת, למפעלי חינוך ולפרויקטים של סיוע הומניטרי. "פילנתרופיה תאגידית" מהווה כיום חלק בלתי נפרד מתפיסת האחריות התאגידית. הציבור מצפה כי חברות תתרומנה לקהילות בתוכן הן פועלות, ותסייענה לקדם מטרות חברתיות החשובות לציבור. אחת המטרות המרכזיות של פילנתרופיה תאגידית היא ביסוס יחסי אמון עם מחזיקי הענין בקהילה, וטיפוח דימוי אכפתי של החברה התורמת. חברות רבות בארץ ובעולם משלבות במסגרת פעילותן גם פעילות פילנתרופית כחלק אינטגרלי בפעילותן. חברות ותאגידים רואים בסיוע וקידום רעיונות ומטרות חברתיים כחלק ממטרותיהם ומהערכים העומדים בבסיס קיומן. פילנתרופיה הינה הזדמנות עסקית, שעשויה לזמן עבור חברות גם הזדמנויות עסקיות שונות. הדרך לנתב פעילות פילנתרופית להזדמנות עסקית היא על-ידי שילוב הפעילות הפילנתרופית בפעילות השוטפת של החברה, כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהשגרה העסקית של החברה. בטרם תקבע החברה כיצד תפנה את משאביה וכיצד תתרום את כספיה עליה לבחון היטב מהן המטרות שברצונה לקדם, מיהם הארגונים שיקדמו בצורה הטובה ביותר את המטרות ואת סדר היום החברתי אותו מבקשת החברה לקדם. אפשרות אחת לעגן את הפעילות הינה באמצעות קרנות הון פילנתרופיות - להבדיל ממדינות רבות בעולם, בישראל אין עיגון בחוק של צורת ההתאגדות שתיועד לקרנות פילנתרופיות. בהתאם, ניתן לעגן קרנות פילנתרופיות באמצעות תנועות, עמותות, ארגונים, תאגידים ועוד. יודגש, פעילות פילנתרופית מחייבת התמקצעות, מיומנות ומומחיות מיוחדים בנושא, של איש מקצוע אשר ייעץ, יארגן וינהל את הפן הפילנתרופי של החברה.